To do...

De få trin, som gør sig gældende førend din virksomhed er i gang med at tilbyde jeres medarbejdere fordele.

  • Du skal vælge opstartsdatoen for bestillingsrunden for jeres medarbejdere 

  • Kort efter din booking, modtager den fra din side valgte kontakt person en e-mail med et tilmeldingslink til jeres medarbejdere, således medarbejderne kan oprette sig.

Så er jeres virksomhed i gang!

Hvad sker der nu?

  • Jeres medarbejdere opretter sig med sit navn, efternavn og e-mail adresse.

  • Medarbejderen modtager kort efter en e-mail med informationer om den forestående medarbejderfordels løsning, og er indeholdende et personligt link, der giver adgang  bestillingsportalen, hvor alle de for medarbejderen nødvendige dele forefindes.

  • Efter endt bestillingsrunde (normalt 14 dage), modtager den fra din side valgte kontaktperson, en e-mail med et link for download af jeres medarbejderes løntræks-fil, der automatisk er dannet ud fra medarbejderenes bestillinger.

  • Leveringen til jeres medarbejdere sker normal 5-6 uger efter afslutningen af bestillingsrunden (til den 1. i den 2. kommende måned), hvilket også er datoen for selve opstarten af medarbejderfordels- / bruttolønsløsningen. 

Her bliver jeres depositum tilbagebetalt.

  • Kort før afslutningen af medarbejderfordels- / bruttolønsløsningen modtager hver medarbejder automatisk en e-mail, hvor denne skal tage stilling til om frikøbet (det private frikøb) ef de bestilte produkter. Frikøbet kan kun udføres med medarbejderens private betalingskort. 

Såfremt medarbejderen ikke ønsker at frikøbet de bestilte produkter, modtager denne automatisk medio måned 12. et fragtbrev til returforsendelse af produkterne.

Vigtigt!

Alle dele efter "Så er jeres virksomhed i gang" sker uden indblanding fra virksomheden. 

(Administrationsfri løsning)

  • LinkedIn Social Ikon
  • Facebook
  • Instagram

© 2019 af Medarbejderfordele ApS - Telefon: 71 999 112 - E-mail: info@medarbejderfordele.dk