HJEMMEARBEJDSPLADS

TIL DINE MEDARBEJDERE

Vores løsning til din virksomhed er:

​Gratis for virksomheden at benytte

omkostningsneutral

risikofri og administrationsfri

Nemmere bliver det ikke!

 

Bæredygtige high-end hjemmearbejdspladser til dine medarbejdere uden risiko og med minimal administration.

Omkostningsneutral

  • Det er helt gratis for virksomheden at tilbyde vores løsning til sine medarbejdere. 

  • Løsningen er for virksomheden omkostningsneutral - Medarbejderen trækkes i løn for sine indkøb, før virksomheden skal betale sine ydelser. 

  • Ingen ekstra omkostninger eller gebyrer, levering er inkluderet. 

  • Mulighed for at virksomheden kan give et valgfrit tilskud til medarbejderen.

 

Minimal administration

  • Det eneste I som virksomhed skal sørge for, er at informere jeres medarbejdere om tiltaget, og indlæse løntræks-filen (Excel) i jeres lønsystem efter endt bestillingsrunde. 

  • Inden opstart af løsningen laves der en test løntræks-fil, således den således Pay-roll får godkendt filen.

  • Vi stiller hotline til rådighed for spørgsmål til ordningen.

  • Unikt HR-modul hvor virksomheden har adgang og overblik.

  • Overholder gældende GPDR-regler.

  • Kontraktlige forhold omkring lønnedgang med medarbejderen er inkluderet.

Sortiment

  • Bæredygtige arbejdspladser af høj kvalitet, der lever op til arbejdsmiljøkravene til fordelagtige priser.

  • High-end både når det gælder kvalitet og design, sikre lang levetid.

  • Overholder gældende arbejdsmiljøkrav.

  • Dokumenteret bæredygtighed, se certificeringerne i kataloget.

  • Stort udvalg af modeller, størrelser mm. uden det kræver et stort internt koordineringsarbejde.

  • Levering direkte til medarbejderens private adresse, samling af møblet og recirkulering af emballage er inkluderet i prisen. 

  • Virksomheden har også mulighed for at definere et unikt sortiment.

Minimal risiko 

  • Løsningen er med minimal risiko og ansvar for virksomheden. 

  • forlader en medarbejder sit job hos jer, så tager vi os af de resterende ydelser for medarbejderen.

  • Indeholder afhentning eller frikøbsordning ved aftalens udløb, uden at virksomheden involveres.

  • Ingen binding ved efter aftalens ophør virksomhed eller medarbejder (12 mdr. efter levering). 

  • Overblik og sikring af de skattemæssige forhold.

  • Ekstra reklamationsret ved aftaleudløb.

Vi har dialogen direkte med medarbejderen, og købet et mellemliggende mellem os og din medarbejder.