Hvad sker der - når jeg har lavet min bestilling?

Normalt går der 5-6 uger fra du har afsendt din bestilling, til du modtager pakken med det bestilte.
Dette er fordi, at det hele skal passe sammen med din lønseddel

Mine medarbejderfordele

Levering 

 

Vi benytter hovedsageligt Post Danmark samt GLS til forsendelse af dine bestillinger.

Bestillingerne sker til en Post Danmark- eller GLS shop nær din adresse.

På nedenstående knapper går du direkte til transportørens hjemmeside, hvor du kan følge din pakke ud fra det track & trace nummer, din pakke har fået tildelt.

All-Risk og garanti

 

Med dine bestilte hovedprodukter, er det altid obligatorisk 12 måneders All-Risk forsikring uden selvrisiko og 36 måneders garanti / reklamationsret.

Dette for at beskytte dine indkøb bedst muligt.

Der er ved din bestilling mulighed for, at tilkøbe 2 års ekstra All-Risk forsikring for et lille ekstra beløb, således du kan have 3 års All-Risk forsikring.

Fejl eller skadesanmeldelse sker på via klik på nedenstående knap

Nyt job - Hvad så?

Hvis du er heldig med at få dig et nyt job eller det modsatte, vil vores medarbejderophørs forsikring træde i kraft.

Dette betyder, at din arbejdsgiver ikke vil have udgifter på de produkter, som du har indkøbt via ordningen. 

Du vil selv skulle tage stilling til, om du vil frikøbe produkterne til restværdien herpå eller sende dem retur til os.

Det vil ikke koste dig noget, hvis du bare vælger, at sende dem retur.

Se hvordan en frikøbspris udregnes ved at klikke på nedenstående knap.

  • LinkedIn Social Ikon
  • Facebook
  • Instagram

© 2019 af Medarbejderfordele ApS - Telefon: 71 999 112 - E-mail: info@medarbejderfordele.dk