top of page

Hvad sker der - når jeg har lavet min bestilling?

Normalt går der 5-6 uger fra du har afsendt din bestilling, til du modtager pakken med det bestilte.
Dette er fordi, at det hele skal passe sammen med din lønseddel

Mine medarbejderfordele

Levering

Vi benytter hovedsageligt Post Danmark samt GLS til forsendelse af dine bestillinger.

Bestillingerne sker til en GLS pakkeshop nær din adresse.

På nedenstående knapper går du direkte til transportørens hjemmeside, hvor du kan følge din pakke ud fra det track & trace nummer, din pakke har fået tildelt.

All-Risk og garanti

Med dine bestilte hovedprodukter, er det altid obligatorisk 12 måneders All-Risk løsning uden selvrisiko og 36 måneders garanti / reklamationsret.

Dette for at beskytte dine indkøb bedst muligt.

Der er ved din bestilling mulighed for, at tilkøbe 2 års ekstra All-Risk løsning for et lille ekstra beløb, således du kan have 3 års All-Risk løsning.

Fejl eller skadesanmeldelse sker på via klik på nedenstående knap

Nyt job - Hvad så?

Hvis du er heldig med at få dig et nyt job eller det modsatte, vil vores medarbejderophørs løsning træde i kraft.

Dette betyder, at din arbejdsgiver ikke vil have udgifter på de produkter, som du har indkøbt via ordningen. 

Du vil selv skulle tage stilling til, om du vil frikøbe produkterne til restværdien herpå eller sende dem retur til os.

Det vil ikke koste dig noget, hvis du bare vælger, at sende dem retur.

Se hvordan en frikøbspris udregnes ved at klikke på nedenstående knap.

bottom of page